תהליכי מיון ואבחון מועמדים

מיון וגיוס עובדים אינו מסתיים בקריאת קובץ קורות חיים וקביעת ראיון. כדי להתאים את המועמד לתפקיד יש לבצע אבחון מקצועי ראשוני ובחלק מהמקרים גם מבחני כשירות. באמצעות מבחנים מותאמים ניתן לאבחן את המיומנויות והרמה המקצועית של המועמד. תפקידים מסוימים ידרשו הדרכות מקצועיות ומבחנים בסופם ורק לאחר מכן יתבצע האיוש לתפקיד.

בשל כך תהליכי מיון ואבחון המועמדים בחושן אל נקבעים בהתאם לסוג המשרה והדרישות של הארגון. כמו כן, בכל אחד מהשלבים בתהליך הגיוס נבחנת ההתאמה לתפקיד עצמו אך גם לחזון וערכי הארגון. חשוב מאד לזהות עובדים המזוהים עם ערכי הארגון, מדובר בפרמטר המשפיע על איכות העבודה. הסינון מתבצע תוך חתירה למציאת המועמד המתאים ביותר מבין כל המגיעים לשלבי המיון הסופיים.

 

איך מאתרים את המועמד הנכון?

 

כדי להתאים את המועמד המדויק, חשוב לנו בראש ובראשונה להכיר את הארגון עצמו. את האנשים העובדים בו, הצרכים הספציפיים של המשרה לצד היעדים הארגוניים. לאחר ההכרות המעמיקה אפשר לבחור את הכלים להשמה מקצועית עבור הארגון והתפקיד יחד. למומחי משאבי אנוש שלנו יש את הידע והכלים לזהות מועמד מתאים מבין עשרות ואפילו מאות פונים. באמצעות כלים מקצועיים לצד טכנולוגיה מתקדמת המאפשרים לדייק את הבחירה עוד יותר ולבדוק התאמה גם לתפקידים ברמה הגבוהה ביותר.

 

מה מציעים המומחים של שלנו?

 

הצוות המקצועי של חושן אל מציע ארגז כלים מקצועי לצד ניסיון עשיר  בגיוס והשמה. לצוותים יש התמחות באיוש עבור מגוון תפקידים. החל מתפקידים התחלתיים ועד לניהול בכיר. בין עשרות הכלים שבידם, ישנם מבחני מיון מוכחים, מבדקי אישיות, בדיקות גרפולוגיות, מבחני אמינות, בדיקת ממליצים וימי הערכה שלמים המאפשרים לאבחן את טיבו של המועמד.

ההתאמה נבחנת גם ברמת הציפיות של העובד, בכדי למנוע תחלופה מהירה ולצמצם אי שביעות רצון. לשם כך, יש צוות הגיוס לוקח בחשבון את ציפיות השכר, אפשריות הקידום, קרבה למקום העבודה ועוד. מכלול הפרמטרים עוברים ניתוח מקצועי ומשמשים לקבלת תמונה מלאה על המועמד. בדרך הזו קל יותר לבחור את מועמדים הראויים ביותר עבור הארגון.

 

מחפשים את המועמד המושלם?

בדיקת התאמה באמצעות תהליכי האבחון והמיון שלנו יאפשרו השמה מדויקת. כך שתוכלו להנות מעובדים מתאימים יותר ובשל כך גם מרוצים יותר מתפקידם. במצב כזה הארגון אינו סובל מתחלופה מהירה וכן נהנה מעובדים נאמנים הפועלים במקצועיות.

שירותים נוספים למעסיקים:

נושאים בעמוד זה:

בעל עסק!

אנו מוצאים לך עובדים מתאימים!

בבקשה מלא כמה פרטים בכדי לייעל את התהליך:

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן